Dag 4 yellowstone, Wyoming - Logan, Utah

Verenigde Staten, yellowstone, Wyoming - Logan, Utah

Goedemorgen, dag 4 is aangebroken. We gaan vandaag Yellowstone verlaten via de zuid uitgang en rijden via Grand Tetton NP en Jackson Hole richting ons tussenhotel in Logan. Marc en ik hebben goed geslapen en Dave iets minder omdat hij nog zo'n keelpijn heeft. We gaan ontbijten en komen daar 2 Nederlanders tegen die ons ook echt aanraden om langs Jackson Hole te rijden. We gaan de auto inladen en uitchecken want we hebben vandaag een flinke rit voor de boeg. De weg Door Grand Tetton is weer geweldig mooi. we rijden tussen hoge gebergte en langs mooie meren. Dan komen we aan in Jackson Hole, Wyoming. Het is een klein western dorpje. We nemen eerst een kop koffie bij Starbucks, lopen dan nog wat rond en lunchen op een gezellig terras. Helaas is het wat bewolkt. We hebben hier wifi en ik zie dat het in Nederland pas 21.00 uur is dus ik probeer even te skypen. En ja hoor ik heb even contact met pa, ma en Reggy. Fijn om ze even te zien aan de andere kant van de wereld. Mis jullie allemaal. Dan gaat het een beetje regenen en vervolgen we onze weg naar Logan, Utah. Het is een mooie rit en we stoppen 1 keer om te tanken. om 18.00 uur komen we aan in ons Best Western hotel. Het is weer een mooie kamer. De temperatuur is inmiddels 32 graden en als we gaan eten hoef ik eindelijk mijn campingoutfit niet meer aan. Ik was die dikke trui behoorlijk beu. Dus nu weer mooie kleren met pumps :) We eten in een typisch amerikaanse Diner, Angies. Voor morgen hebben we besloten optijd te vertrekken richting Bryce Canyon want ons hotel daar heeft een zwembad en even aan het zwembad liggen is geen straf. Dus nu nog even chillen op de hotelkamer en dan slapen. tot morgen xxx. (vandaag 283 mile gereden) Door gebrek van wifi hebben jullie nu 3 dagen te lezen hihi

Goed begin van de reis! Jaloers!!! Groetjes van Hanny en Lambert Liebe

Hanny liebe 2014-09-17 09:33:41

Erg leuk Daantje om jullie zo te volgen. Krijg al wel een hele goed indruk van jullie reis tot nu toe. Geniet er samen van en ik kijk uit naar je volgende verslag!! X

Loortje 2014-09-17 19:19:48

prachtig om jullie zo te volgen. veel plezier daar.

anja 2014-09-17 21:50:23

mis je meisje, veel foto,s maken en filmen he.xx

henk 2014-09-17 21:52:59

Hoi Daan, leuk om te lezen allemaal. ik heb een paar dagen gemist, dus ben nu als een gek aan net inhalen. x