Dag 8 Page (Lake Powell), Arizona

Verenigde Staten, Page (Lake Powell), Arizona

Om 7.00 uur word ik wakker, de mannen zijn een keer eerder wakker. Dave heeft zijn eerste dag dat hij zich goed voelt en ik voel me beroerd. Ik heb erg keelpijn, waarschijnlijk omdat het nu buiten boven de 30 graden is en binnen staan overal de airco's op stand vries. Ik neem wat paracetamol en neusspray ga even douchen en na het ontbijt voel ik me eindelijk terug op aarde. We gaan vandaag kijken of we een bootje kunnen huren om het meer op te varen. Eerst gaan we even langs de supermarkt om drinken en lunch te halen en dan zijn we onderweg naar het meer. Bij Antilope Point kunnen we inderdaad een boot huren. Je moet je rijbewijs laten zien (net dat je met een rijbewijs gelijk een speedboot kan besturen) We krijgen wat instructies en die man zegt zo vaak dat we niet overal voor verzekerd zijn dat mijn schadebehandelaar bellen gaan rinkelen. De reisverzekering voorwaarden komen in me naar boven en dan denk ik o nee ik heb vakantie :) Dave vaart weg en al snel wordt de snelheidshendel gevonden. De instructeur had immers gezegd dat het niet uitmaakte Hoe hard we gingen. Tja met 2 mannen op vakantie moet je je adrenaline niveau af en toe omhoog bijstellen. Maar na een paar minuten vind ik het hard varen ook wel lekker. Ik lig heerlijk voor in de boot en de mannen wisselen het varen af. Ook Marc heeft de smaak te pakken. Dan gaan we in een rustige baai stil liggen om lekker te eten en te zwemmen. We liggen er bijna alleen met de boot en de stilte is gewoon weer niet te beschrijven binnen de muren van dit gebergte rondom het meer. we springen in het water wat ook rond de 25 graden is. En hebben de grootste lol om Dave die leert te duiken hihi. dan varen we verder en Dave vaart het laatste stuk. Hij vaart zo hard dat de deksel van onze koelbox wegwaait dus we moeten terug. Ik kan hem aan de voorkant van de boot pakken. Boven land hangen aardig wat Donkere wolken dus na nog wat gedobberd en gezwommen te hebben varen we terug naar de haven. Gelukkig blijft het droog. Helaas begint mijn keel weer op te spelen dus ik ga even op bed liggen. Marc en Dave gaan eten maar ik heb geen honger en voel me niet lekker. Dus truste en tot morgen xxx (in 2 dagen ongeveer 180 mile gereden )

T is weer geweldig..... Met wat paracetamol gaat het lukken daan ...... Tot het volgende verslag nichie..... Dikke kusssss

ria 2014-09-21 10:24:37

hey dani jammer van de keelpijn. maar met paracetamol en veel waterijsjes moet t goed komen, dus kop op ,en verder genieten van al dat moois. was t de boot van de foto waar jullie mee waren? echt te gek.... xx pa en ma.

anja 2014-09-21 12:04:47

Hoi Daantje, door drukte een paar dagen niet kunnen lezen maar nu ben ik weer helemaal bij. Nou zo te lezen is het geen luier vakantie en zijn jullie aardig actief. Ik denk dat jullie zeker een indrukwekkende reis maken waarvan wij ons sommige dingen niet eens goed kunnen voorstellen dus zoals je al schreef….. we moeten het zelf gaan zien….. Nou meis heel plezier nog samen en geniet ervan. Big hug and kiss oxoxox

Loortje 2014-09-21 14:04:06

Hè dat u is balen van je keel zeg! Ik heb nu ook een beetje last van mijn keel maar dat komt omdat ik de badkamer met chloor heb schoongemaakt haha wordt vanavond vast weer goed gemaakt want we gaan Sushi eten bij Asuka met de voetbalmoeders. Domi gaat ook lekker mee, ben benieuwd of ze het een beetje lust ! Tot later!X