Dag 21 Miami, Florida

Verenigde Staten, Miami, Florida

Ik word 3 kwartier voor het landen in Miami wakker :) Het was dus een fijne vlucht al zijn we alle 3 toch gebroken. Iedereen heeft met wat tussenpozen geslapen. We pakken onze koffers. Mijn label is eraf dus ik heb mijn koffer een ronde laten liggen omdat ik dacht dat hij het niet was. Niet helemaal wakker denk ik hihi. Dan gaan we naar de Miami-mover, een trein die ons naar de car rental brengt. Bij het verhuurbedrijf Alamo staat een hele rij. Als we eindelijk aan de beurt zijn probeert de, niet al te vriendelijke, man ons een duurdere SUV aan te smeren. We zeggen dat we een Dodge of vergelijkbaar zouden krijgen. Hij doet een beetje vaag en heeft het over Kia's en Toyota's. We geven aan dat we niet extra willen betalen dus hij zegt "je kan beneden kijken welke er staan". We zijn een beetje beteuterd omdat we geen idee hebben wat we voor auto we krijgen. We nemen de lift naar beneden en een vrouw pakt onze kaart aan en zegt pak maar een auto die je wilt bij blok 5. En ja hoor..... Daar staan nog 2 Dodge Chargers. Een zwarte en een grijze. We zijn door het dolle en kiezen de grijze. Dan de weg nog vinden zonder navigatie. Dat is even lastig. Maar zodra we op de snelweg zitten zijn we zo bij Miami Beach en komen we aan in hotel Dorchester. Het is een kleinschalig hotel met wat krappe kamers maar wel hele nette en mooie kamers. We besluiten snel onze bikini en zwembroeken aan te trekken en te gaan ontbijten. Want al lijkt het al middag het is pas 10 uur s ochtends. We zijn overigens nu weet in andere tijdzone van 6 uur vroeger dan in nederland. We eten bij een tent iets verder in de straat en je ziet aan de mensen gewoon dat we in Miami zitten :) Dan lopen we een steegje in naar het strand. Het is overigens nu boven de 30 graden en dus echt heel warm. Het is een mooi strand met super helder blauw water. Je ziet de vissen zwemmen. Na hier een aantal uren te zijn geweest word het toch wel heel warm. Boven land zijn grote wolken ontstaan maar ze komen niet over de kust. We gaan terug naar ons hotel om nog even te zwemmen. ik ga even naar de kamer en skype even met Reggy. Het is een slechte verbinding maar zooooo fijn hem even te zien en spreken. Dan ga ik naar het zwembad en we vallen alle 3 in de schaduw even in slaap. Na een tijdje gaan we een winkel zoeken voor after sun en nieuwe zonnebrandcrème. Als we met terug zijn op de kamer om te douchen begint het te onweren. Na het douchen is het droog maar de gehele straten staan werkelijk onder water. Het lijkt wel een golvende zee als auto's voorbij komen. We lopen naar Lincoln Road, the place to be voor restaurants en winkels. We eten heerlijk en Marc wilt naar de Apple store. Helaas moet hij voor de deur gaan liggen als hij hier een nieuwe iPhone zou willen. Dave koopt een mooie zonnebril en ik..... ik hou me in. zelfs bij de Guess winkel. Maar wie weet komen we morgen terug :) als we terug komen bij ons hotel drinken we wat in de hotel bar. De barvrouw is aan de telefoon en springt bijna in de lucht dat ze klanten heeft. Het lijkt alsof ze eerst alle coctails zelf geproefd heeft. Ze steekt ineens wel 100 kaarsen aan geloof ik en ze is best apart. maar ze is best aardig en gezellig. Na 1 drankje gaan we naar onze kamer. Morgen half dagje Everglades. Truste xxx

Hoi Daan , Knap van je dat je niks bij Guess gekocht hebt hoor pff moeilijk haha xxx