Pokhara

Nepal, Ghansikuwa

Gister zijn we nog naar SOS geweest, sisterhood of ..
Een project in Nepal om de positie van de vrouw te verbeteren. Hier hebben we momo"s leren maken en gelunched. Ook hebben we het 1 en ander gehoord over de organisatie uiteraard.

Vervolgens zijn we met z'n vieren naar de bios geweest hier; Sultan. En wat was het geniaal! Een echte bollywood film in het Nepalees, geen subtitiles, gewoon lekker kijken. Hij duurde drie uur, en nog een pauze, maar het vloog voorbij. Het was goed te volgen ondanks dat ik er niks van verstond (af en toe een Engels woordje).. En af en toe lacht de zaal, dat je denkt uhhh oke.
Ik heb weer wat nieuwe vloer-technieken geleerd in ieder geval van de film.

Vanochtend hebben we weer ontbeten met rijstrolletjes bij dezelfde tent als gister, ze herkende ons, leuwk. Snickertjes mee, en dan kan de rit naar Pokhara beginnen.

Het uitzicht is mooi, ga ik ook zeker missen in Nederland. Overal bergen.. Waar we nu rijden is het overal nog groen.