Well, okay

Rusland, Tyumenskaya oblast'

Bakken met tijd hier in de trein, maar toch ben ik vandaag nog niet aan een blog toegekomen. Zo gaat het een beetje inmiddels.. Je bent van plan thee te maken maar pas 2 uur later ga je in actie.
Het is nog goed vol te houden en ik vind het genieten hier! (Op de hitte van vandaag na) Het is heel leuk om ook af en toe lekker Nederlands te praten met Frenk.
We hebben het nice met de groep. Soms spelletjes, soms op de gang chillen, soms eten, soms chillen op het perron en vaak gewoon niks doen, kletsen, met een muziekje erbij. Uiteraard is Mihail uit Siberië er ook altijd bij. Ik omschrijf hem als enthousiast, schattig en leergierig. En savonds gaan de nodige drankjes erin in onze cabine. Dit onder gegeten genot van onder andere Kingzen. Leuke regel is bijvoorbeeld the geckomaster waarbij je al je ledematen aan de muur of plafond moet zette . De laatste verliest.

Ik wil nog even een quote geven van Megan, een typisch Engels sprekend meisje; How lovely. I cant wait to go outsider and feel it througt the skin rather than trought the glassss.
Ik zou der helemaal gek van worden als ik haar te vaak zou spreken Damnnn. Wel aardige meid hoor verder en ze doet yoga, en kunstschaatsen.

Vandaag heb ik voor het eerst van m'n leven droogshampoo gebruikt. Raar spul, maar het werkt wel prima. Je moet wat als je 4 dagen niet kunt douchen! We zitten nu ongeveer op de helft.

Vandaag heb ik het spel spoonen geleerd. Een soort ezelen, maar dan moet je een lepel grijpen wanneer je vier dezelfde kaarten hebt. Het is meer chaos in ieder geval. De Siberische gast, micha is er heel goed in, hij won voor Tim, Frank, Andy en ik verloor. Gebeurt niet vaak.

Had ik ook al verteld over de station competitie? Ik doe op zo veel mogelijk stations een competitie met Tim. Zo was het vannacht de midnight vodka sprint en zijn vandaag verspringen en de handstand aan bod geweest.

En een uitspraak die vaak gedaan wordt is ; when you ..... Than you gonna have a bad time. En dan met alles. When you lose the game, when you go to the toilet of wat dan ook.

Met onze cabin gingen we net eten bij het trein restaurant, lekker eten terwijl je over de rails hobbelt. Het was wel prima wat anders te eten dan noodles!! Wel moesten we erg lang op het eten wachten waardoor Frank 2 x de zout omhooide en ik 1x het hele stelletje. Ook gooide Tim na afloop het potje peper nog over de tafel. Ging gesmeerd.

Ik merk dat ik mijn blog ook schrijf met verschillende gebeurtenissen door elkaar nu. Komt omdat je gewoon niet meer weet wat je wanneer gedaan hebt hier..