Day off

Indonesië, Sumatera Utara

Sarubaya, de plaats van de tussenstop van de vlucht van Lombok naar Medan. Helaas heb ik vanochtend een app update gedaan waardoor 4 reisblogs verloren zijn gegaan. Kakkkkkk!!
De komende vlucht ga ik ze allemaal herschrijven.. Even een goed chagrijnig momentje en 1,5 chocoladereep verder maargoed er zit niks anders op.
We merken al wel dat we met alleen locals in het vliegtuig zitten nu, ben erg benieuwd!

Vanochtend zijn we door de man van het hostel naar het vliegveld gebracht. Hij is erg enthousiast en praat vrij hard. Ik zat voorin (minder beenruimte daar), en hij praat veel, en zegt telkens Yea achter bijna elke zin. Hij heeft ons nog meegenomen naar een traditionele weef fabriek/plaats, waar ik het ook nog even mocht proberen. Ze hadden erg mooie dingen, maar we zijn voor armbandjes en ene ketting gegaan met een gecko. Echt herkenbaar voor dit land namelijk die beesten, je ziet ze overal, overal! En het past natuurlijk goed bij het geckomaster spel van in de Transmongolie. We hebben uiteraard een selfie naar onze Vrienden gestuurd.