Tochtje

Indonesië, Bali

Uiteindelijk hebben we een extra nacht in het surf hostel geboekt omdat het zo leuk was hier. In totaal dus 4 nachtjes geweest. Bizar dat zo'n week normaal mijn hele vakantie is en nu maar een klein deel!

We hebben weer een hoop nieuwe mensen ontmoet, waaronder Jonathan uit Zweden die 2 jaar op reis is nu. En verder nogsteeds super leuk met Pedram, Erik, Marleen en een paar anderen waarvan ik de naam niet meer weet. Te moeilijk.

We hebben elke dag nog gesurfd hier en de laatste dag ging het super goed:) paar golven helemaal tot het eind kunnen pakken! Ik had me echter niet ingesmeerd dus m'n achterkant van mijn benen is heerlijk verbrand. Plus weer wat extra schrammen enzo, maargoed dat kan de komende week wel weer herstellen als we naar Ubud gaan (we zitten nu in een taxi (ubertje)).

Eergister avond gingen we in het hostel nog spelletjes doen, en het leukste was Zuma Zuma. Een zangspel die we via Tjas kennen. Heel nice. Vooral Marleen zat goed in het ritme, maar niet zo in de tekst.
Erik is trouwens heel erg craaaaazy;) precies zo zegt je het altijd. We grappen telkens over steenkolen Engels.

Gister hebben we naast de normale prik (surfen, chill ontbijten) ook een scootertocht gemaakt met Jonathan, Pedram, Frank en ik. Lekker crossen naar Seminyak stond op het programma. Echter kwamen wr er met wat omwegen omdat we op de grote weg terecht kwamen. Ook waren er meerdere stortbuien vandaag, wat niet chill is op de scooter. Maar we gingen ergens parkeren en daar wat drinken en buiten een regendouche meepakken! Ik had warme thee besteld die trouwens niet te drinken was, zoveel suiker zat erin..

Eerder op de dag waren we nog met een wat grotere groep naar Echo beach gereden en daar wat gegeten, wat 1,5 uur duurde voordat het klaar was. Ondertussen kwamen er allemaal locals naar het strand, een community. Ze gingen bidden en bepaalde rituelen doen. Het zag er wel leuk uit en er kwam ook nog een eend aan een stok voorbij (levend)..

Er kwamen 2 nieuwe meisjes op de kamer en die hebben Frank zien slaapwandelen. Blijkbaar stond hij 1 minuut voor de airco en zei ; yes this is good/chill! Die meiden zeiden dat ze zich rot schrokken!
Heb er zelf niks van gemerkt, zal er wel aan gewend zijn inmiddels haha.

Mijn korte broek is ook gesneuveld gister.. Er zit een groot gat in. Dat is al broek nummer 2.
Vanochtend heb ik mijn linker grote teen nog flink opengehaald door een soort struikel beweging. Ongeveer 1 vierkante cm ligt open dus ik hoop dat het de komende dagen snel hersteld voordat we naar de gili's en Lombok gaan.