Party cabin

Rusland, Krasnoyarskiy kray

Jooooow 3e dag trein. Ik geniet zekers!! Het is hier nu 22:45 terwijl het in nl 17:45 is.... Vreemd!
Vandaag veel presidenten gedaan (kaartspelletje). Zo goed als de hele dag denk ik, HarryPotter deel 1 heb ik vanochtend uitgelezen.

Verder hebben we geslapen, gegeten en gedronken. En sochtends luisteren we muziekjesss:). We zijn ook vaak druk met niks doen! Na zo'n bestuursjaar van afgelopen jaar is dit extra nice. 4 dagen niet douchen valt trouwens hartstikke mee.. Haren niet wassen is oke en verder hebben we een klein handdoekje waarmee je je kan wassen.

Op de stations kan je overal eten kopen. Wat ze veel hebben zijn broodjes gevuld met vlees en ui. Ben er zelf niet zo'n fan van maar Frank eet er makkelijk 2 van naar binnen.

de nacht
In het restaurant geweest, Duitse gast ontmoet die vanaf dat moment alleen nog maar bij onze groep rondhangt. Hij heeft Russen in de cabine die geen Engels spreken en snurken.
Ik vind het heel leuk dat wij met deze groep de trip doen! Room 4 the best!! Het is ect een klein huisje geworden hier. Ik kan anderen deze trip zeker aanraden, nu al, als je het tenminste niet erg vindt om met mensen hutje mutje te leven een paar dagen.
Vannacht met 8 mensen spelletjes gedaan in onze cabine, sooooow en dat zijn er veel! Het was heel nice. Verder ben ik in het halletje gevloerd door Tim en heeft Frank Megan heeeel hard gespankt. Af en toe komt Raffa de hoek om zetten en zegt dan weer; you think this is bad neighbourhood?!! Op een Russische toon haha.

Vanochtend was ik heel vroeg wakker en ging daarom maar even op pad in de trein. De vrouw van de trein liep ook rond en liet me zien hoe ze de warmte in de trein regelt hier. Beetje kolen scheppen enzeu, wel awesome. Ik ben groot fan geworden van haar (ingewikkelde naam dus we noemen haar baboeschka).

Op de foto's zie je systemen gebouwd om lucht de cabine in te krijgen. Het is hier namelijk heel heet geweest 3 dagen, vandaag is het koud en regen..
Andere foto is van het bed dat Tim gesloopt heeft. Hij sprong er op en toen knakte die door, terwijl ik en Micha er onder zaten. Gelukkig is alles goed gegaan en kunnen die Sovjet lui alles snel maken!