AirPort life

Maleisië, Kuala lumpur

Beetje aan het chillen op het vliegveld de hele dag. We hebben een stoelmassage gepakt en hoppen van eettentje naar eettentje, dat is wel zo'n beetje wat we doen hier. Beseffen dat we al bijna 2 maanden op reis zijn en Nepal de laatste bestemming wordt, muhhhhh :(

Wat bleek.... We atonden op het verkeerde vliegveld!! Aaaaah. Kwam er 3 u van tevoren achter gelukkig toen ik even naar de wc ging en onze vlucht niet zag op het bord. Hop naar de departure hall en daar vragen! En ja, de vlucht ging van Klia ipv Klia2. Ja jemig!
Gelukkig zei mevrouw dat het 5 min met een treintje was (eennalaatste die ging) en anders met de taxi. Fjieww. Inmiddels was ik al een tijdje weg en had Frank al geprobeerd te bellen. Ik alles uitleggen en in actie ! Rond 00:00 was dit en we waren ineens wel weer scherp en wakker. Het werd vanaf dan tot 03:30 een tocht van trein-rij-rij-wachten-rij-wachten-trein( ja nog 1 naar de gate) - rij - wachten- vliegtuig. Nog nooit zo lang geduurd dit!!
We stonden met moslims in witte jurken en baard enzo, weer totaaaal anders dan in indonesie. We waren de enige westerlingen en er werd wel eens verbaasd gevraagd of we naar Bangladesh gingen.. Het voelde een beetje gek, en Al helemaal omdat ik de enige vrouw in de rij was ook. Er waren nog een paar vrouwen met kind maar dat was het dan wel.