Reunited 💕

Australië, City of Hume

Wat een bijzondere dag! Na 5 maanden aan de andere kant van de wereld wonen komt Bob vanochtend aan op Melbourne Airport.
Salina is na de gezellige dag gisteren in Melbourne gebleven en we staan om 5u op om 20 minuten later in de aankomsthal te staan. Gelukkig was het rustig bij de douane en dus niet heel veel later komt Bob door de deuren! Nu al een topdag! 😊

Met z'n 2en nemen we een Uber terug naar het hotel en na een nodige opfrissende douche denkt Bob dat hij het nog wel aankan de dag door te brengen in Melbourne. Beter ook, want des te uitgeputter je bent in de avond, des te beter slaap je door die jetlag heen. Zo gezegd, zo gedaan.
We gaan richting het centrum en bestellen een ontbijtje bij een van de cafeetjes in Degraves St. Het is zo veel dat we moeite hebben het op te krijgen en besluiten daarna maar richting het strand te gaan.. een kleine wandeling kan nu geen kwaad. 🤪
We lopen een goede 3 km op de blote voetjes door de branding van de zee, ontwijken de nodige aangespoelde kwallen en vinden nog een zeester en een aangespoelde kogelvis. 🐡

We vertrekken nog richting de grote Queens Victoria Market, scoren een goede smoothie en kijken onze ogen weer uit bij alles dat hier te koop is. Van de kleinste rommeltje tot de meer luxueuze vis en kreeften. We nemen een goede lading verse sushi mee als avondeten en vertrekken terug naar het hotel.

Na een korte stop in het bubbelbad op de bovenste verdieping van ons hotel (met adembenemend uitzicht, vooral savonds...) sluiten we de dag af met sushi en kan Bob na zoveel uren wakker zijn, zijn ogen niet meer open houden. Het is dan ook pas net 18u geweest als de lichten uit gaan. Ik denk dat ik dan nog maar een serietje aanzet.. 🤔

Morgen weer vroeg uit de veren, want we vertrekken om 8.40 alweer met het vliegtuig richting Tasmanië ✈️

Eindelijk vakantie! Heerlijk en dikverdiend👍.

Nicole 2019-12-27 09:15:24

De vakantie is begonnen!!!!! Lekker samen door de stad en langs het strand slenteren, genoeg om elkaar te vertellen na 5 maanden. Veel plezier en wat een leuke foto's, ik geniet met jullie mee!!!

Jolinda 2019-12-27 09:43:51

Eindelijk weer samen super om dit te lezen, Geniet ervan dik verdiend 🥳 We gaan jullie volgen ben benieuwd naar de foto’s.

Emiel 2019-12-27 09:59:07

Wat heerlijk om te zien en te lezen. Geniet ervan saampjes! 👍🏻😘

Karin 2019-12-27 10:11:27

Fijn te lezen dat Bob er eindelijk is. Pfff wat een lange vlucht. Heel plezier samen daar aan de andere kant van de aarde.