24 uur later..

Nederland, Zeist

Oké, dít was echt heftig! We zijn bijna 24 uur aan het reizen geweest en nu moe maar voldaan in ons hotel aangekomen. En met moe bedoelen we ook écht moe: alsof we een avond tot laat in de kroeg hebben gehangen en zonder te slapen zijn door gegaan.😴
Maar we hebben niets te klagen want echt álles ging zoals gepland: de bus en trein in NL, de vluchten op Schiphol en Frankfurt netjes op tijd gehaald en vertrokken en zelfs in één keer goed met beide BART treinen van San Francisco naar richting eindbestemming vandaag!🚂
Daarbij hebben we echt een suuuper luxe hotel geboekt voor deze nacht, waar we nu enorm blij mee zijn👌🏻. Want hier staat nu een super dik kingsize bed op ons te wachten!

Morgen mogen we de camper ophalen (woehoe!). Dit is echt vlakbij het hotel dat we nu hebben bij Cruise America. In eerste instantie kon dit pas om 13u, maar na een telefoontje voor bevestiging mogen we al om 11u komen, yes!
Met de camper vertrekken we natuurlijk direct naar de dichtstbijzijnde Walmart om even goed inkopen te doen voor onderweg..en vervolgens op naar de eerste camping in Monterey, aan de kust ten Zuiden van San Francisco.

Het besef dat we er nu écht zijn is er nog niet helemaal, maar dat komt vast morgen als we weer fris en fruitig wakker worden(dat hopen we in ieder geval)! Voor nu duiken wij ons heeeerlijke Kingsize bed in! 💤

⬇⬇⬇ Hieronder ook nog even wat kiekjes uit het vliegtuig(boven IJsland, Groenland en The USA), een selfie van toen we het nog leuk vonden in het vliegtuig en natuurlijk ons hotel!🛩

ennn tot morgen weer!

ben zo benieuwd naar de camper☀️☀️

annemarie 2018-04-07 08:17:52

Ik ook!

Nicole 2018-04-07 16:55:04

Ik kan me voorstellen dat jullie moe zijn maar rust heel goed uit dikke kus voor beiden oma