Toedeloeee!

Verenigde Staten, International Airport San Francisco

Zo, daar zitten we dan weer; op de luchthaven van San Francisco. Vanmorgen ging al om zes uur de wekker zodat we nog even de laatste dingen konden schoonmaken. Daarna mochten we ons in de ochtendspits van San Francisco mengen en dat hebben we gemerkt 😩! We hebben langer stilgestaan dan gereden maar na een kleine twee uur hadden we eindelijk de verhuurlocatie bereikt en was het tijd om afscheid te nemen van ons rollende huisje 🚙. Na een "grondige" inspectie van welgeteld 1 minuut konden we onze gestalde koffers weer ophalen en proberen we al onze kleren weer even vakkundig terug te proppen als op de heenreis.

Maar het is (uiteindelijk) gelukt en niet veel later zijn we met een Uber🚖 naar het dichtsbijzijnde treinstation 🛤 gereden. Na nóg een twee uur durende reis zijn we op de luchthaven. Eén probleempje; het pas 13:00 uur en onze vlucht vertrekt pas om 8 uur vanavond. Dat betekent dus wachten, wachten en nog eens wachten (én de laatste blog schrijven natuurlijk!). We vliegen overigens terug via Zürich dus we hebben nog een heeel lange dag te gaan. Dat wordt (hopelijk) een flinke powernap in het vliegtuig 😴.

Al moet dat wel goedkomen, want we zijn best wel een beetje moe😫. Moe van het vroege opstaan, moe van de reis naar het vliegveld en toch ook wel een beetje van onze reis en alle bijzondere indrukken onderweg. Niet zo gek als je je bedenkt dat we in de 17 dagen in dit bizarre land maarliefst 2.632 mijl (ruim 4.400km) hebben afgelegd, 215 gallon (800+ liter) benzine hebben opgestookt (sorry, bomenknuffelaars 🌱), 13 verschillende campings (én 1 hotel) hebben aangedaan, 6 verschillende Nationale Parken hebben doorkruisd, 2 grote Amerikaanse steden hebben bezocht (LA niet meegeteld), temperaturen van ver boven de 40 én onder het vriespunt hebben moeten doorstaan, meer dan 3.500 foto's en nog eens ruim 400 video opnames hebben geschoten en, het belangrijkste van allemaal, ontelbaar veel nieuwe indrukken en bijzondere herinneringen hebben gemaakt 😰. We klagen dan ook zeker niet, ondanks de lange reis voor ons zouden we zo wéér op het vliegtuig stappen en de reis dubbel en dwars overdoen.

We hopen dat we jullie met onze blogs een beetje hebben kunnen laten meegenieten van onze avonturen. Wij vonden het in ieder geval erg leuk dat jullie zo enthousiast mee hebben gelezen. We hebben ook erg genoten van jullie leuke reacties tussendoor! Nog de nodige excuses voor alle spel- en typefouten (meestal waren we moe 😂) en de verstoorde nachtrust als er weer een mailtje van een nieuwe update binnenkwam (zoals nu 😇).

Houdoe en bedankt! ➡ 🇳🇱

Goede vlucht en tot gauw. Ik ga jullie verhalen missen. Rust lekker uit onderweg.

Jolinda 2018-04-25 01:24:00

Ik heb zeker genoten maar ook van de manier van opschrijven van jullie geweldige avonturen. Lekker de oogjes dicht en in gedachten de reis weer beleven. Goede reis✋✋

Rob 2018-04-25 02:27:10

Hoop dat jullie beetje uit kunnen rusten in het vliegtuig.......wat ik heb gelezen......daar kan ik alleen maar jaloers op zijn......Gr Jeroen

Jeroen Schuurmans 2018-04-25 05:32:53

Het was geweldig wij hebben zeker genoten we gaan de verhalen en foto’s missen, maar voor nu een goede reis slaap lekker en tot snel samen. Groetjes

Emiel 2018-04-25 07:33:45

Genoten van jullie trip. Een goede reis en tot gauw! 💋

Angelique 2018-04-25 08:09:18

Nu zijn jullie al weer op zijn minst in Europa als jullie dit lezen. Jammer. Jammer voor ons want het meereizen via de blog was erg leuk. Jammer voor jullie dat het erop zit. Ach misschien ook wel goed want van zoveel ben je ook wel erg moe. Welkom thuis en bedankt voor jullie mooie leuke avontuurlijke verhalen.

Jolanda W 2018-04-25 09:36:15

Welkom thuis goede reis maar wat een mooie reis hebben jullie gehad en wat heb ik genoten van jullie verhalen en wat zal ik dat missen rust nu maar uit want dit vergeten jullie nooit meer dit was geweldig wij zien elkaar wel weer ik hoop snel voor beide een dikke kus oma