Aftellen!

Nederland, Zeist

Joehoe! Hier zijn we dan met onze 'blog'! De laatste drie weken hebben we echt de dagen en uren afgeteld en nu is eindelijk zover: morgen gaan we vertrekken! Oh man, wat hebben we hier naar uitgekeken!
Vandaag worden de laatste spullen ingepakt, de koffers gewogen, de laatste boodschappen gehaald en het huis nog even aan kant gemaakt zodat wij alles netjes achterlaten en Tessa in een schoon huis terecht komt om op te passen! 😁

En dan? Dan vroeg naar bed, want..hoe eerder je gaat slapen des te eerder is het morgen, toch?! 😅 Morgen gaat ook weer vroeg de wekker, zo rond kwart voor 6 en een klein uurtje later gaan we vertrekken richting Schiphol. Hier vertrekt ons vliegtuig rond 11 uur richting Frankfurt, waar we anderhalf uur later weer uitstappen en vanuit daar onze reis gaan vervolgen naar San Francisco!
Uiteindelijk landen we rond 16u op de luchthaven van SF(lokale tijd, 9u vroeger). Daar staat ons dan nog een treinreis van zo'n 2 uur te wachten om bij ons hotel te komen. Tegen de tijd dat wij bij het hotel aankomen is het hier in Nederland weer een uur of 4 's nachts en zijn wij dus al bijna 24 uur aan het reizen. 😴
Goed moe zullen we dan ook zijn zodra we daar aankomen en dus; direct naar bed om de volgende dag echt te beginnen aan ons avontuur: de camper ophalen, inkopen doen en richting onze eerste stop! Hier meer over in de volgende update!

En ehh, zoals je hier onder ziet had Luna ook best mee gewild....

Jeeeej bijna zover.ik wens jullie een hele goede reis toe!!tot de volgende blog🖑😚

Chantal 2018-04-05 17:56:40

kan ik nie mee in jullie koffer😬😬 fijne vakantie

annemarie 2018-04-05 18:11:18

Gauw naar bed dan en een fijne reis! Ik kijk uit naar de volgende blog. 😃

Angelique 2018-04-05 18:16:51

Yeah... eindelijk is het zover. Enjoy en een hele goede reis, vergeet je wekker niet te zetten. 🤣

Jolinda 2018-04-05 19:07:33

He he, eindelijk is het dan zover. Een mooie en onvergetelijke tijd breek aan. Goede reis en ga er van genieten.✈✈🍭

Rob 2018-04-05 20:44:28

Veel mooie ervaringen toegewenst!!

Michiel 2018-04-05 22:48:54

Eindelijk geniet ervan samen en een heel fijne reis🛫

Emiel 2018-04-06 07:12:07

Veel plezier en ik kijk uit naar jullie eerste Amerikaanse blog 🇺🇸.

Mieke 2018-04-06 19:36:39

Nou bob lenneke wij hopen dat het voor jullie een onvergetelijke reis zal worden voor jullie allebei een dikke kus Oma en gerard