Let's get this party started!

Australië, City of Port Phillip

Laten we beginnen! Bob mag dan nog onderweg zijn en ergens rond Abu Dhabi zweven op dit moment, voor mij is de vakantie begonnen ☀️

Wat vanochtend begon met een backpack vol stouwen en vervolgens langs iedereen voor de nodige knuffels en goodbyes! Raar om te vertrekken van een plek waar je 5 maanden hebt gewoond en gewerkt en alle mensen om je heen zo goed hebt leren kennen. Maar tegelijkertijd natuurlijk ook fantastisch om na hard werken eindelijk ook aan deze langverwachte reis te kunnen beginnen en natuurlijk om Bob morgenochtend van het vliegveld te kunnen halen!

Aangezien er weinig te doen is gaat Sally met me mee naar Melbourne, we plakken er nog even een dag uit aanvast! We nemen een ute mee en komen natuurlijk asociaal vroeg aan in ons hotel, maar kunnen toch al inchecken. De kamer is fantastisch en op 7 hoog hebben we een meesterlijk uitzicht! 😍

Even inchecken voor de vlucht zaterdag en met de strandtas op naar de stad. Genieten!!
Na een goede lunch even zonnen op het strand in Melbourne. Wat een leven.

Nu de uren aftellen tot Bob gaat landen..

Ja Lenneke, een mooi avontuur is voorbij gegaan en het volgende avontuur dient zich aan. Maar nu gaan jullie samen op pad. Geniet van je dagje Melbourne na een periode van hard werken en tel de uurtjes af tot Bob ook in Melbourne is. Veel plezier bij het weerzien ❤.