Nieuw Zeeland in een notendop

Nieuw-Zeeland, Wellington

Lieve allemaal,

De afgelopen dagen hebben we Wellington bezocht, onze laatste stop in Nieuw Zeeland. Wat een leuke stad! Een prachtige haven, goeie uitzichten en alles lekker compact. We moesten ons met de benen wagen redden, want de auto is nu echt verleden tijd. Voor het eerst ook weer in een normaal bed geslapen, wat een luxe en tijd om even terug te kijken.

Ons Nieuw Zeeland in een notendop (Lees ABC'tje;)):

[A]ll good!! is hier het motto. [B]ergen, bochten, en lekker BBQ'en van [C]ape Reiga tot aan de Caitlins. [D]usky dolfijnen en [E]arthquakes in kaikoura, onze favo plek bij [F]arewel spit in de [G]olden bay, [H]iken naar een berg hutje, hotsprings als beloning, [I]-sites voor advies, [J]ames Cook die het allemaal ontdekte (met dank aan de navigatie van onze nederlander abel tasman uiteraard). [K]umara's stekken, kahawai vissen en low budget kamperen met longdroptoilets. [L]ammetjes in de Lente, lekke banden op de gravel roads, een bijzondere [M]aori historie.

[N]ieuw Zeeland wat ben je mooi; [O]rka's, Pinguins, Paua schelpen en possums in het wild. Met de [Q]uad scheuren tijdens werk uren. [R]ugby kijken in de kroeg. Dagelijks wisselende [S]eizoenen, een wonderbaarijke sterren hemel maar gewoon spagetti uit blik als middag maal. Via slingerwegen naar de [T]ongariro crossing en overwonnen met een Tui biertje als beloning. Smeren tegen de [U]V straling. [V]ulkanen, [W]atervallen, waitomo caves tot aan de wineries in marlborough. En de meest fantastische [Z]onsondergangen als finish van de dag.

Nieuw Zeeland; je hebt een plekje in ons hart veroverd - BEDANKT!

Wij stappen over een paar uur het vliegtuig in en zullen in bangkok weer eens wat laten horen. ASIA - here we come! :)

Liefs,
Maarten & Linda

Wat is de tijd omgevlogen zeg!! Wat een prachtige verhalen! Voor jullie jammer dat het avontuur aan zn einde is gekomen en fijn voor ons als jullie weer in de buurt zijn. Geniet van het allerlaatste stukje en een hele goede reis! Haha jammer dat jullie de mooiste letter van het alfabeth hebben overgeslagen ;-P Hierbij voeg ik hem nog even toe: Liefs [Y]vonne

Von 2017-01-31 09:58:10

Bedankt voor de mooie verhalen wij hebben ervan genoten Heel veel.plezier inthailand. Een fijn gastvrij land Wij zijn er geweest en.hebben daar goede herinneringen aan. Paul en.ilse