Ready for take off!

Nederland, Broek in Waterland

Lieve allemaal,

na vele maanden aan voorbereidingen en vele afvink lijstes verder zitten we nu hier ons laatste dagje in Broek in Waterland. Vandaag voor de 6de maar wel de laatste keer onze backpack ingepakt. Zijn wij er klaar voor? Ja wij zijn er klaar voor!

We kijken terug op een heerlijke week welke we hebben doorgebracht met veel vrienden en familie. Met als hoogtepunt afgelopen zaterdag in Cafe Cees. Bijna iedereen was aanwezig en wat hebben wij genoten. Wat heerlijk om zoveel liefde en mooie wensen in ontvangst te nemen.

Vandaag gaat ons avontuur beginnen en hieronder onze 7 maanden in een notendop;

Nederland - Maleisie - Bali - Nieuw Zeeland - Thailand - Myanmar - Laos - Vietnam - Cambodja - Thailand - Nederland.

Wegens deze weg willen we jullie geinteresseerde op de hoogte houden van onze reis.

We vliegen vannmiddag om 18.00 uur via Doha (Qatar) naar Kuala Lumpur waar we om 15.30 uur lokale tijd arriveren. Daar sluiten we aan bij het bruidspaar en gaan we heerlijk eten, althans dat is wat maarten zegt. ;)

Nogmaals willen we jullie bedanken voor al jullie liefde en support.

Tot snel, voor je het weet komen we thuis weer de boel op zń kop zetten.

Liefs,
Maarten & Linda

Heel veel plezier lieverds!! Pas goed op elkaar en kan niet wachten om al jullie avonturen te lezen :). <3 xxx

Stevie 2016-07-19 17:32:21

Heel veel plezier vooral

Martin 2016-07-19 19:55:21

een hele.fijne tijd met heel veel avonturen toegewenst