Victoria naar Vancouver + update aankomst Amsterdam

Canada, Richmond

Vandaag weer een reisdag. De laatste hele dag in Canada. Morgen helaas weer terug richting Nederland.
Mochten vandaag weer een beetje uitslapen. Het slapen gaat de laatste tijd prima. Helaas zal dat de komende dagen wel weer minder zijn. Daarna met de Bus richting de veerboot gereden voor de oversteek van vancouver eiland naar het vaste land. Daarna een tour gemaakt door Stevenston het dorpje waar onze buschauffeur woont. Is een leuk dorpje en hebben daar ook heerlijk geluncht bij een Iranees restaurant.
Daarna door naar het hotel waar we afscheid hebben genomen van onze chauffeur. Morgen worden we opgehaald door een andere chauffeur die ons naar het vliegveld brengt.
Na dat iedereen weer een beetje opgefrist was zijn we naar het centrum van Vancouver gegaan voor een laatste drankje en een heerlijk diner in Top of Vancouver revolving restaurant. Kost wel wat maar was het zeker waard, en een waardig afscheid van een hele mooie vakantie met hier en daar een beer op de weg.

Laatste update van het Canada 2022 blog. Net ingestapt in bus 300 naar Haarlem station met de koffer. Het was wel een chaos op Schiphol idd overal koffers, maar gelukkig zijn al onze koffers aangekomen.
Heb gelukkig wel wat kunnen slapen in het vliegtuig, maar even goed erg moe.
Ben benieuwd wat de jatleg deze keer weer gaat doen.

Iedereen bedankt voor de leuke reactie en steun onderweg.

Ja het zit er weer op. Ik wens jullie een hele goede reis, zonder vertragingen en alle koffers mee. Ook op Schiphol,, want daar is het wel een rommeltje de laatste tijd. Vlieg ze.

Loes. 2022-06-29 08:52:37

Dank je wel voor het delen van je reis, ik vind het heel leuk om mee te lezen. Hopelijk heb je ondanks de covid ellende toch een leuke vakantie gehad. Goeie terugreis!

Auke 2022-06-29 08:56:10

Fraaie foto's Jammer dat het er alweer bijna op zit Heel voorspoedige terugreis gewenst!

Geertje 2022-06-29 09:04:17

Het zit er dus op. Mooie afsluiting. Prachtig restaurant. Een goede reis naar huis.

Jan 2022-06-29 09:16:30

Prachtige foto’s en mooie verhalen. Goede reis terug!!

Mariska 2022-06-29 17:30:51

Fijn dat je weer terug bent. Nu welterusten voor straks.