Fukuoka naar Nagasaki

Japan, Nakasaki

Vandaag van Fukuoka naar Nagasaki met de bus. We hadden een hele luxe touringcar. Moesten wel op tijd weg maar dat was niet zo'n probleem. Verder helaas veel regen gehad vandaag. Dus was het maar goed dat we veel in de bus zaten. Onderweg. Nog wel een aantal stops gemaakt. Eerst langs de kust waar we een strand wandeling hebben gemaakt. Toen was het nog redelijk droog. Vervolgens bij okawachiyama. Een klein potten bakkers dorpje. Helaas hier wel veel regen dus niet alles gezien. Was evengoed wel een mooie stop. Ook nog even gestopt bij het park huis ten Bosch. Hebben het alleen even van buiten gezien, maar dat was ook wel genoeg. Toen nog even via een hoge brug door naar Nagasaki. In Nagasaki nog even een korte groepswandeling op zoek naar mogelijke eet gelegenheden. Onder andere door China Town. Bij de restaurantjes wel heel veel mooie plastic voorbeelden van het eten gezien. Het is net kunst. Het eten was ook weer lekker. Morgen Nagasaki verder verkennen en naar het Vredespark en het museum.

wat liggen die stenen mooi in dat riviertje. idee voor mijn tuin? het waait hier nu heel erg, dus nog steeds geen mooi weer.

loes 2016-07-11 15:34:06

Jammer van al die regen. Kunnen we hier met jullie mee genieten. Die wolkenluchten kennen we. Een heel programma zo te lezen. Ben benieuwd wat je van Decima vindt. Wacht met spanning je reactie af. Groetjes Pa en Fenny