Miyajima en Hiroshima

Japan, Kurashiki

Vandaag om half 8 vertrekken dus op tijd opstaan. Eerst met de bus naar Miyajima. Daar met het pontje over. Vervolgens rond gekeken. Daar onderandere de Daishon tampel bekeken. Dit vond ik wel erg indrukwekkend. Met heel veel beeldjes en mooie gebouwen. Vervolgens door naar Hiroshima. Hier in het peace park en het museum geweest. Dit was wel erg indrukwekkend maar na Nagasaki voeg de dit niet heel veel meer toe. Maar hier wel heel lekker okonomiyaki gegeten. Morgen door naar Kyoto via het himeji kasteel.

Je kunt al aardig uit de voeten met het Japans. Wat een bijzondere tempel. Inderdaad indrukwekkend. Ja, en dan het eten. Ik begrijp dat het beter smaakt dan het er zo op de foto uitziet. Jullie worden wel echt ondergedompeld in de gewoonten en de cultuur van Japan. Heel bijzonder. Wij wachten nu op de eerste onweersbui. Groetjes.

Pa en Fenny 2016-07-20 17:29:35

Hier vandaag dertig graden. We zijn terug uit osnabruck, op de terugweg gedronkenengezwommen bij marjet en renny in markelo. Morgen ook nog mooi weer. Denk erover om mijn verzameling kabouters ook maar neer te zetten. Komen de japanners hier misschien kijken, geniet met grote teugen en tot de volgende pindat.