Victoria

Canada, Victoria

Vandaag een dagje Victoria gedaan. Eerst met de Bus naar een uitzicht punt waar je uitzicht had over de stad. Verder kon je aan de anderekant van het water de staat Washington zien liggen. Daarna nog een klein rondje met de bus door de stad om te laten zien waar er dingen toe doen waren. Vervolgens met het zelfde groepje als de laatste dagen door de stad gewandeld. Eerst een stuk langs het water en door China town. En gegeten in een Japans restaurant. Ook nog in het BC museum geweest. Daarna gelopen naar fisherman's wharf. Een drankje gedaan en fish and chips gegeten. Toen was het beste er bij iedereen wel van af, dus met de watertaxi terug aan het centrum waar we weer opgehaald zijn met de bus. Nu nog even bijkomen in het hotel en waarschijnlijk optijd slapen. Het was vandaag heel mooi weer een zeer geslaagde dag.

Het ziet er inderdaad uit als een heerlijke dag. Bij sommige foto's mis ik wel wat uitleg, maar dat komt wel als je thuis bent. Jammer dat het al weer zo opschiet.

Loes 2022-06-28 06:36:21

Gezellige groep, veel te zien en soms waan ik me in totaal andere landen (Berliner Dom; het China town zou zo in Nagasaki, Hiroshima of Kuala Lumpur kunnen zijn en de skeletten in Nanjing). Is morgen weer een reis dag of genieten jullie nog een dag van Victoria?

Geertje 2022-06-28 08:14:13

Veel indrukken. Terug in de oertijd. Een leuke groep. Bijzondere taxi.