Sun peaks

Canada, Sun Peaks Mountain Resort Municipality

Vandaag de eerste reisdag gehad. We zijn van Vancouver naar Sun peaks gereden. Onderweg gestopt in het dorpje Hope. Hier staan heel veel houte beelden die gemaakt zijn met behulp van een kettingzaag. Heel bijzonder dat je daar zulke mooi beelden mee kan maken. Na nog een paar stops voor koffie en andere versnaperingen uiteindelijk aangekomen in Sun peaks. Dit is een best wel gezellig ski dorp in de winter. Nu in het begin van de zomer is het er vrij rustig. Maar het is voor ons nu alleen maar als tussen stop onderweg naar het eerste nationale park waar we morgen heen gaan, dus dat is prima. Wel zit er een prima steak restaurant in het hotel waar we zitten. Daar hebben we dus ook gegeten en dat was echt prima. Morgen de langste reisdag, moeten dan om 7 uur in de bus zitten. Nu dus maar snel slapen, dit gaat nog steeds niet helemaal perfect, maar tot nu toe elke dag nog steeds iets beter.

Lijkt me niet slecht vertoeven. Hopelijk heb je goed kunnen slapen, al zijn er vast mogelijkheden tijdens jullie lange reisdag.

Geertje 2022-06-17 08:27:17

Wat een prachtige beelden. Prachtig hotel, lekker eten het kan niet op. En nu ook nog vliegen als een engel. Dat wordt een verrassende reis.

Jan 2022-06-17 08:59:31

Mijn zuster had een keer een foto in een stenen doodskist, maar jij gaat nog een stapje verder.slaap lekker klinkt na deze opmerking wat wrang, dus doe maar een leuke dag.

Loes 2022-06-17 09:09:29

Leuke foto’s en verhalen Kasper, fijn te horen dat het slapen steeds beter gaat! Geniet van de vakantie!