Saguaro NP deel 1

Verenigde Staten, Tucson

Gisteren een rustige dag gehad. Honkbal gekeken en daar na gegeten en sport gekeken in de sports bar in Phoenix. Was op een gegeven moment wel een beetje overkill 4 verschillen de wedstrijden tegelijk. Vandaag naar Saguaro NP geweest. Hier zijn heel veel cactussen te zien. Is toch ook wel speciaal. En het landschap is ook mooi. Ook nog een wandeling gemaakt berg op en berg af. Nu even uitrusten en zo weer eten. Morgen naar het 2de deel van saguaro NP.

leuke stokstaartjes cactussen, wel een beetje droog. kas nog bedankt voor je cadeau, we hebben gisteren een hele leuke middag gehad, groeten van iedereen, ik had je reisverslagen meegenomen. tot de volgende mail.

loes 2015-05-15 09:24:26

Ziet er prachtig uit. Het slaat en het prikt. Dit is neem ik aan jullie vakantiemotto. Groetjes Fenny en Jan

Jan 2015-05-15 14:02:14

Ziet er mooi uit! Wij hadden destijds nog moeite om dit park te vinden. Het hielp niet echt dat we door locals de verkeerde kant werden uitgestuurd...