Chiricahua NM

Verenigde Staten, Las Cruces

Vandaag naar chirichua NM geweest. Dit stond eerst niet op het programma maar hadden vandaag voldoende tijd om daar even naar toe te gaan. Daar hadden we achteraf helemaal geen spijt van. Een weg die omhoog loopt door de bergen en waar allemaal hele bijzondere rotspartijen te zien zijn. Verder nog wat kleine stukjes gewandeld. Maar ook weer snel verder omdat we vandaag voor het eerst behoorlijk wat kilometers moesten maken. Zijn nu aan gekomen in Las Cruses. Hebben weer op ze Amerikaans gegeten (hamburger). Nu de dag van morgen weer even plannen en dan weer slapen.

had nog nooit van dit park gehoord maar ziet er indrukwekkend uit. lijkt wel wat op bryce. veel plezier nog, lees jukkie stukjes met veel genoegen.

Jos 2015-05-17 09:08:29

vlug even uitprinten, dan naar oma, we genieten lekker mee.

loes 2015-05-17 09:56:55

zo te zien en te horen wordt het een avontuurlijke reis. De natuur maakt, zo op de foto's te zien, een spectaculaire indruk.

Jan 2015-05-17 11:00:16

Chiricahua heb ik eerder gezein. Idd Bryce zonder de kleurtjes. Hopelijk regent het het niet in Tombstone zoals bij ons toen, dan kunnen jullie als het goed is fraaie re-enactments tegemoet zien! Veel plezier nog!