Fietsen bij Kurashiki

Japan, Kurashiki-shi

Zoals al gemeld vandaag gefietst. En nee niet op een batavus. Fietsen zagen er niet erg blits uit maar ging prima. Het zou warm worden dus meteen ingesmeerd en een petje op. Eerts met de trein naar het begin punt van de tocht. Daarna een stuk gefietst met enkele stops. De 3 stops waren bij tempels. Alle maal met hun eigen kenmerken. Maar ook de tocht naar de tampels toe was erg mooi. Na dat de fietsen waren ingeleverd nog met een tram naar een heel mooi park, waar we onze broodjes konden op eten en nog even rond konden kijken. Het werd nu echter wel heel erg warm. Dus voornamelijk in de schaduw gelopen. Vervolgens met de trein weer terug. Bij aan komst in het hotel eerst even bij gekomen van de warmte om vervolgens nog even wat te eten. Morgen een hele lange excursie dag. Naar Miyajima en Hiroshima.

Het park is prachtig en ook weer met tempels. Voor alles hebben de Japanners een tempel en een godje. Inmiddels is het hier ook tropisch warm, dus we leven met jullie mee. Wat we ervan zien op de foto's blijft het een geweldig mooi landschap. Groetjes