Canyonlands dag 2

Verenigde Staten, Monticello

Vandaag in het zuidelijke gedeelte van canyonlands geweest. In dit gedeelte van het park zit je lager waardoor je meer tegen de rotswanden aankijkt in plaats van boven af zoals gisteren. Dit geeft een geheel andere indruk, maar zeker niet minder indrukwekkend. Ook nog een wandeling van 4 km gemaakt door redelijk warm weer. Ook dit was weer indrukwekkend. Helaas was het niet makkelijk om deze indrukken goed vast te leggen op de foto's, maar we hebben ons best gedaan. 's avonds gegeten bij een echte Amerikaanse diner waar ik een echte Amerikaanse hamburger heb gegeten. Een echt stevige hamburger met heel veel vulling was een uitdaging om netjes op te eten, maar ook dat was redelijk gelukt. Omdat er verder in dit dorp ook niet veel te beleven valt hebben we de Rockies game gekeken op de hotel kamer met een biertje. Morgen weer een mooie en waarschijnlijk warme dag.

hallo, gisteren wel 5 keer naar boven geweest om te kijken of er al een nieuwe mail was, nu dus 2 tegelijk. lekker dat het weer goed blijft. wat leuk die panorama foto. ik je krijgt dus wel netjes een mes en vork bij zo'n gigantische hamburger.

lzalm 2014-06-05 08:12:47

Met recht in the middle of nowhere. Om daar te wandelen moet een wel een heel bijzonder gevoel geven. En dan nog zo'n hamburger weg werken. Petje af! Groetjes.