Naar invercargill

Nieuw-Zeeland, Invercargill

Helaas het einde komt in zicht. Vanaf vandaag geen vrije dagen meer, alleen nog maar reis dagen. Vandaag van Te Anau naar Invergargill. Onderweg weer enkele foto stops gemaakt en mogenlijk heden om een stukje te wandelen. Was vandaag wel een beetje klaar met wandelen, dus dat niet meer gedaan. Wandeling was ook niet heel bijzonder begreep ik achter af. Dus waarschijnlijk ook niet veel gemist. Waren onderweg meede reizigers die graag schapen en koeien op de foto wouden nemen. Het idde daarvan ontgaat mij een beetje, die hebben wij in Nederland ook volgens mij. Hoewel de koeien hier vaak hun eigen tunnel hebben iets wat mij in Nederland niet bekend is. Bij aankomst in ons Hotel, overegens een van de beteren. Met een zeer goede bar en restaurant. Eerst even boodschappen gedaan en gedouched. Daarna lekker gegeten in het restaurant van het hotel. Is weer inmiddels weer bijna 10 uur en dus bed tijd. Morgen weer vroeg op voor onze volgende reis dag. Nog 2 dagen te gaan zaterdag ochtend helaas alweer naar het vliegveld.

Ja de tijd vliegt, geniet nog maar even lekker. Even uitrusten mag ook hoor, het heet tenslotte vakantie. Kus.

Loes. 2019-01-02 10:35:13

Geniet nog even die laatste paar dagen!

Kim 2019-01-02 14:04:57

De natuur blijft schitterend om te zien. Bij die brug krijg ik de kriebels. Nog een paar dagen om er van te genieten. Aan de wegwijzer te zien heb je nog heel veel kilometers te gaan. Tot gauw. Groetjes