Tokyo

Japan, Taitō-ku

Zo. Hier het laatste verslag vanuit Japan. Gisteren even geen tijd meer gehad om nog een verslagje te schrijven. Tokyo is toch wel erg groot en er valt heel veel te zien. De verschijdenheid tussen de verschillende wijken is heel groot. We hebben geprobeerd zo veel mogelijk te zien, maar heb uiteraard weer van alles gemist. Maar heb wel een redelijke indruk van Tokyo kunnen krijgen. Wat toch wel het meeste opvalt is dat het er voor zo'n ontzettend grote stad heel erg rustig en schoon is. Dat is niet in de hoeveelheid mensen maar ze blijven gewoon rustig. Om een indruk te geven van de stad volgen er nog een paar foto's. En wat verder op valt, weet niet of het in Nederland ook zo is dat bijna iedereen Pokémon go speeld. Ben het zelf ook maar gaan proberen je wordt op een gegeven moment toch nieuwsgierig hoe dat werkt. Morgen ochtend nog even de tijd om rustig te ontbijten en misschien nog even snel iets te bekijken. En dan weer terug naar Nederland. Ben benieuwd of dat dan weer een nieuwe cultuur schok teweeg zal brengen na 3 weken met alleen maar vriendelijke Japanners.

We kunnen ons voorstellen dat je op zo'n stad nog lang niet uitgekeken bent. Dus het zit er weer op. Omgevlogen natuurlijk. We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen. Pokémon Go is hier inmiddels ook een rage. Zouden ze ook in de wolken zitten? Een heel goede reis naar huis en tot gauw. Laat even weten wanneer jullie gezond en wel weer terug zijn. Groetjes

Pa en Fenny 2016-07-27 16:21:33

misschien lees je dit thuis pas, maar een hele goede terug reis zonder vertraging. tot ziens, kus.