Marlborough sounds maritime park

Nieuw-Zeeland,

Gisteren een reisdag gehad van het noordereiland naar het zuidereiland. Met het vliegtuigje over gestoken. Was wederom zeer mooi weer. Tot nu toe geen enkele klacht over het weer. Daardoor zeer mooi uitzicht. Over de zee en de eilandjes. Na aankomst naar de kamers en daarna nog een mooi boodtochtje gemaakt naar een eiland. Omdat hier niks anders is wordt het eten verzorgt. Was ook zeer goed verzorgd. Alles wat we gisteren gezien hebben was mooi. Ook een heel ander gevoel hier. Helemaal afgezonderd van de buiten wereld. Ook hier geen WIFI is ook wel eens goed voor een mens. Zouden we misschien wel vaker moeten doen. Vandaag een wandeling gemaakt door het park. Ook hier was het weer prachtig. En tevens weer goed weer. Was 's morgens nog wel wat bewolkt maar rest van de dag weer zeer goed wandel weer. Niet te heet, maar zeker ook niet koud. Zitten nu in de gezamenlijke woonkamer om de openhaard ook heel gezellig. Straks weer met ze allen eten. Morgen weer verhuizen.
Verder nog wat vragen over de groep gehad. De groep is heel gezellig iedereen is vriendelijk en doet dingen samen dus is heel erg leuk. Verder hebben we natuurlijk ook nog de reisleidster. Ook hier geen klachten over. Ze doet leuk mee met de groep en regels alles prima. Zelfs het af en toe zeer lastig is ivm met de vakantie periode en de kerst waardoor niet alles even makkelijk te regelen is.

Mooi landschap! Genieten!!

Geertje 2018-12-24 07:47:09

Mooi verslag weer en fijn dat we zo allemaal een beetje mee kunnen genieten! Nu dus even niet zoveel contact met de buitenwereld. Ook wel rustig. Vieren jullie ook nog een beetje kerst. We wensen jullie ook fijne feestdagen en een mooie reis verder. Groetjes

Fenny en Pa 2018-12-24 08:55:40

Mooie foto's, wil zo weer terug naar NZ. Geniet nog even verder! En fijne dagen.