Whistler

Canada, Whistler Resort Municipality

Helaas vandaag weinig behoefte om mijn blog bij te werken. Maar niks zeggen zorgt waarschijnlijk voor nog meer onrust.
Vandaag bericht gekregen dat er mensen zijn die vanaf nu 5 dagen in quarantaine moeten nadat ze positief getest zijn. Dit is besloten door de reisorganisatie in overeenstemming met de richtlijnen van Britisch Columbia.

Omdat de opinie heerst dat de negatief geteste personen hier blijkbaar iets aan zouden kunnen doen is er nu een duidelijke scheiding tussen positief en negatief. Dit maakt de stemming niet beter en zal morgen waarschijnlijk een zeer onaangename situatie veroorzaken.

Helaas is de lol er wel een beetje af.
We proberen er nog het beste van te maken.
Vandaag wel een hele mooie dag gehad. 'S morgens even in Whistler rond gelopen. Was een helder blauwe lucht en lekkere temperatuur. 'S middags met ze 4en met de skilift de berg op geweest. Onderweg ook nog een beer zien lopen op de berg. Vervolgens met de grote gondel van de ene piek van de berg naar de andere piek van de berg gegaan. Was in het midden heel erg hoog, was goed voor de hoogtevrees, maar ging prima. Leverde hele mooie vergezichten en foto's op. Daarna nog even in de kroeg gezeten en heel lekker gegeten.
Nu nog even aan het napraten in de hotel kamer.

Helaas is het verhaal een beetje negatief nu, maar dat is ook een beetje de emotie.
Hopelijk valt het morgen mee en kunnen we de vakantie enigszins goed voort zetten. Ondanks alles is het blijkbaar toch nog best een lang verhaal geworden.
Hopelijk kunnen jullie wel genieten van de foto's.

Vervelend om te horen dat het zo moeizaam gaat en dat de emoties hoog oplopen. Hopelijk lukt het om toch nog een beetje te genieten van de Rockies, de natuur ziet er heel mooi uit.

Auke 2022-06-24 08:51:30

Dus letterlijk en figuurlijk beren op jullie weg. Foto's zijn weer prachtig. Houd de moed erin en geniet er toch maar wat van.

Jan 2022-06-24 09:38:30

Ik ben er stil van, wel wat anders als je je had voorgesteld. Hoop dat het allemaal wel weer beter wordt. Ik zie twee beren op de foto, dat is leuk.