Vancouver dag 2

Canada, Richmond

Nog even rectificatie van gisteren. Misschien was ik niet helemaal duidelijk, maar ik ben mijn koffer nooit kwijt geweest. De koffers die kwijt waren zijn van 2 van mijn reisgenoten. Bij mij gaat alles voorlopig prima.
Vandaag zijn wij naar een park geweest. Het Capilano suspension bridge park. Hier loop je over bruggen tussen de boom toppen. Was een mooi park en geeft wel een extraatje als je zo hoog boven de grond op een wiebbel brug staat. Maar was zeker de moeite waard.
Verder nog wat rond gekeken in Vancouver. Helaas aan het einde van de middag wel wat lichte regen. Was verder best wel een relaxte dag.
Morgen de eerste reisdag. En zullen we dus iets meer van de natuur in Britisch Colimbia zien.
Nu eerst weer even slapen. Afgelopen nacht wel beter geslapen als de eerste nacht, maar nog niet in 1 keer door geslapen. Dus hoop dat het aankomende nacht weer iets beter gaat.

Zo te zien was je niet alleen op de brug. Ziet er leuk uit.

Loes 2022-06-16 08:19:04

Fraaie omgeving Leuk om met de foto's "mee te reizen" met jou reis!

Geertje 2022-06-16 08:46:13

De natuur is prachtig. De brug lang en hoog. Je moet maar durven. Blij dat het verder goed gaat.