Yellowstone dag 3

Verenigde Staten, Jackson

Vandaag nog 1 keer naar Yellowstone. Nog even naar de plekken geweest die we tot nu toe gemist hebben. Voor namelijk nog meer geisers gezien, maar zelf voor de 3de dag blijft het bijzonder. Daarna zijn we naar Jackson hole gereden. Onder weg grand teton gezien en dus langs het park gereden waar we morgen naar toe gaan. En dot keer geen berg in de mist maar volledig zichtbaar. Zie foto's voor nu en 10 jaar geleden. 's avonds nog naar de lokale brouwerij en café geweest. De snake river brouwerij waar ze goed beer, eten en uiteraard sport hadden.

hoi, mooi dat het allemaal zo goed gaat, ik druk alles af en het al bijna een heel boek. ook de foto's zijn fantastisch. bedankt en tot morgen.

lzalm 2014-05-31 10:31:40

Inderdaad een imposante berg. Maar de laatste combinatie van drie lijkt mij vooral een goede keus. Dus proost en we zijn benieuwd naar het park. Groetjes.

Jan 2014-05-31 19:23:33

Grappig om die bergen uiteindelijk toch nog te zien! Groetjes.