Kamloops naar Whistler

Canada, Whistler Resort Municipality

Zoals Marga al verklapt had vandaag een reisdag van Kamloops naar Whistler. Helaas zijn de corona perikelen nog niet achter ons dus die eerst maar even afhandelen. Vandaag helaas weer een nieuwe positieve test. Deze persoon had gisteren door omstandigheden en eigen keus al in de bus met corona besmettingen gezeten, dus daar veranderde niet veel. Enige probleem was dat deze persoon wel een kamergenoot had die nog wel in de corona vrije bus zat. Volgens de richtlijnen moet je als je kamergenoot positief test zelf ook in de positieve bus verder. Dit was in het begin van de ochtend dus nog wel een dingetje. Maar na veel overleg zijn er nu dus nog maar 7 personen over in de negatieve bus. Voor zover de corona perikelen.
Op de rit van Kamloops naar Whistler uiteraard weer enkele foto stops gedaan. Weer met veel mooie bergen en meren. Bij aankomst in Whistler alle spullen weer naar de kamer gebracht en even rustig aan gedaan. Daarna nog wat gegeten in het dorp. Dit keer pasta en cheesecake toe. Daarna nog een biertje toe in de bar waar we het einde van de ijshockey wedstrijd gekeken hebben en het begin van de pubquiz mee gedaan hebben. Morgen een vrije dag in whistler, die kunnen we wel even gebruiken. Gaan waarschijnlijk rustig aan doen. En uiteraard maar weer hopen dat er geen nieuwe besmettingen bij komen.

Duimen dat het niet verder uitbreid (de besmettingen) Weer prachtige foto's van de natuur!

Geertje 2022-06-23 07:47:31

Ik hoop dat ze hele kleine mini bergjrs hebben voor in je letterbak, deze passen niet. Leuke dag ..

Loes 2022-06-23 08:22:47

Nu maar hopen dat jullie straks niet allemaal in de negatieve bus zitten. Je staat er weer gekleurd op. Gezellig met een biertje.

Jan 2022-06-23 09:21:08

Prachtige foto’s en wat een verhalen mbt COVID. Geniet ervan en nog heel veel plezier!