Canyonlands dag 1

Verenigde Staten, Moab

Vandaag na een ritje van ongeveer 2 uur aangekomen in Canyonlands. alleen de rit er heen was al erg mooi. onderweg nog me best gedaan om een selfie te maken maar dat blijkt niet mijn beste kwaliteit. Misschien dat ik er toch nog eentje toe voeg hoewel niet iedereen daar vrolijk van schijnt te worden. Vervolgens in het park was het echt heel mooi. Het park heeft iets weg van de grand canyon. Toch bijzonder wat een beetje water over de tijd kan bereiken. Het weer is hier een stuk warmer. Hebben een zwembad bij het hotel dus dat was wel lekker. Nog lekker gegeten in Moab en tot 10 uur buiten op het terras gezeten. Uiteindelijk was het dus weer een mooi dag. Morgen nog de zuidelijke hele van Canyonlands bekijken.

weer prachtige foto's, ook het zelfportret mag aan de muur, ik vind die door dat gat de mooiste, lekker veel steen. en dat beetje water zal wel mee vallen, daar is heel wat langs gestroomd. groetjes.

lzalm 2014-06-03 08:25:44

Wat een geweldige indrukwekkende natuur. Mooie foto's ook. Je selfie vinden wij prachtig. Je past zo prima in die ruige omgeving. We hopen dat jullie het mooie weer houden. Groetjes.

Jan 2014-06-03 09:02:01

Ik vind je selfie ook geweldig. Heel grappig, moest er erg om lachen. De foto's zijn weer erg mooi. Fijn dat jullie genieten. Groetjes.