Te Puia

Nieuw-Zeeland, Rotorua

Vandaag eerst maat Te Puia geweest. Hier een rondleiding gehad van een Maori gids. Is onder andere een plek waar ze mannen opleiden in de traditionele handarbeid kunsten. Verder nog uitleg gehad over de Maori tradities. Was heel interesant. Er zijn is daar ook een modderpoel en een geiser. Was ook heel leuk om te zien. En natuurlijk de Kiwi. Helaas hebben we die niet gezien. Wel heel even via de camera beelden. Maar toen we binnen waren en eindelijk de ogen gewent waren kwamen er een stelletje Amerikanen binnen denk ik. Die een beetje gingen lopen schrewen. Daarna was dat beest helemaal nergens meer te bekennen.
De rest van de dag rustig aan gedaan. Rondje dorp en gelunched. Zelfs nog een uurtje geslapen en daarna nog even wezen eten.
Morgen weer vroeg op voor de volgende reis dag naar Tongariro.

De kunst van de Maori is inderdaad heel bijzonder. Jammer dat jullie de kiwi's niet hebben gezien. Ben je nu een beetje uitgeslapen? Groetjes

Fenny en Pa 2018-12-17 11:06:21

Kaspers sports bar - van alle markten thuis, zie ik!

Geertje 2018-12-17 14:44:22

kas mooie indrukken en beleving top die bar is ook super