Auckland

Nieuw-Zeeland, Waitemata

Vandaag een dagje Auckland. Maar eerst vanacht. Wel regelmatig wakker geworden van de jetlag maar voor mijn doen best goed geslapen voor de eerste nacht. Vervolgens om 9 uur verzameld om met ze allen te ontbijten. Tijdens het ontbijt het volledige programma besproken en alvast wat excursies vast gelegd. Zitten wel wat leuken tussen maar dat zien we later wel. Vervolgens met een groot gedeelte van de groep een stukje gewandeld en wat gedronken. Ook nog in de sky tower geweest 's middags en dat 's avonds nog een keer herhaald. Was beide keeren erg mooi. Ook nog een stukje gewandeld naar een park. Om vervolgens 's avonds weer met ze allen te eten in een food court. Zal niet gebeuren dat we altijd samen eten maar was voor de eerste dag goed voor het groeps gevoel en iedereen doet leuk mee dus dat gaat heel goed. Verder heel mooi weer gehad, wel wat bewolkt maar dat is maar beter ook ben nu al bijna verbrand. Goed insmeren is dus wel erg belangrijk. Morgen een reisdag naar Paihia.

Fijne vakantie Kasper!

Auke Adema 2018-12-12 09:45:47

Lekker begin, Kasper. Rustig (?) opgestart. Ben benieuwd naar de excursies.

Geertje 2018-12-12 13:26:58

kas top , geniet er van heel leuk