Naar Wanaka

Nieuw-Zeeland, Ardmore Street

Vandaag had een hoogtepuntje moeten op leveren helaas werd het een dieptepuntje. Gingen via Fox glacier nar Wanaka. Bij Fox glacier was een helicopter gereserveerd om naar de gletsjer te vliegen en daar een wandeling te maken. Helaas was het daar zo sle ht weer, regen en heel veel bewolking dar alle vluchten geannuleerd zijn vandaag. Zelfs geen berg gezien. Daarna doorgereden naar Wanaka onderweg nogwat stops en kleine wandelingen gemaakt, was wel mooi maar blijft Toch een beetje een verloren dag. Morgen staat er weer een mooie wandeling geplant in de buurt van Wanaka, hopelijk is het weer dan beter.

Weer iets wat je nog een keer moet doen, jammer, maar wel al heel wat wat je weg kunt strepen. België had veel zon gisteren, nu bewolkt, we gaan ook maar wandelen. Doeg. Kus.

Loes. 2018-12-29 10:40:55

Jammer van de trip die niet doorging, hopelijk beter weer op komst. Groetjes.

Fenny en Pa 2018-12-29 11:45:16

Jammer van de vliegtocht naar de gletsjer 😔. Het is wel een erg mooi land als ik de foto's bekijk. De wandelingen zien er ook leuk uit. Ik vind het erg leuk om je verhaaltjes te lezen. Geniet ervan!

Auke 2018-12-29 15:07:26

Fox glacier is heel vaak slecht weer en/of zicht. En zit dan eindelijk mee dan ja de glacier vaak ook nog te onstabiel voor een trip. Ik heb dr ruim een week gebivakkeerd al werkend in een resort, maar er ging al die tijd geen choppert. Misschien troost het je een beetje? Veel plezier nog knaller! Super leuk om je trip zo te volgen 😘😘