Pluie, pluie, pluie

Frankrijk, Seix

Goed ontbijt en klaar om te vertrekken, de weergoden hebben andere plannen. Op de Weather Channel, ziet het groen en geel van de regenbuien en dat een dag lang. We hebben de benodigde tassen weer van de fiets gehaald en prolongeren onze kamer voor een nacht. Het blijkt dat het cafeetje bij dit restaurant een soort van communale huiskamer is. We zien in een kort tijdsbestek een hele parade van paradijsvogels langs komen. Allen voor een kopje koffie en soms even de krant inzien en een praatje. Het meest bizarre stel zijn een man met een lange baard en een vrouw ook met een baard en een snor omdat ze zich de laatste dagen niet had geschoren. Op onze behaaglijke hotelkamer kijken we wat naar de tv . En na de middag, terwijl het droog wordt en toch weer regent, ontmoeten we Meppelers die in deze omgeving wandelen en Vlagtweddenaren die hier zijn om kleine tochten te fietsen. Dus ondanks het slechte weer een uiterst vermakelijke dag in en rond Auberge de Haut Salat.