Dag 0 - de dag voor vertrek

Nederland, Varik

Ja . . . morgen ga ik beginnen aan de Krui-tocht van 45 dagen.

Vandaag aandacht voor het reis klaarmaken; de laatste e-mails en een fotosessie voor De Gelderlander.
Ook komen dagelijks nog buideltjes binnen. Deze keer van de Burgerboerderij viel me op. Ik heb Arno en Diana een tijdje terug gesproken. Ik vind het moedig wat zij doen. Zij hebben een boerderij gekocht en willen nu met crowdfunden hun land vrij maken. Nooit meer te koop; het grootste cadeau voor alle volgende generaties.
Graag wil ik hun actie steunen.

Nog een "laatste" avondmaal gegeten en dan op tijd naar bed.

Als inleiding op de Krui-tocht nog deze video, die vanmiddag getoond is op een Krui-tocht voorbereidingsbijeenkomst in Ranst nabij Antwerpen.

Groet Henry
En morgen fris weer op naar dag 1 van Varik naar Velddriel

Lees een dagelijks kunstwerkje van Dichter voor de Aarde Jan Kleefstra op onze website: https://wheelbarrow-walk.com/dichter-van-de-aarde

Heel veel plezier gewenst!! 🌎🙂👍

Marinus 2022-04-21 20:44:33

Dag Henry en iedereen in het Veerhuis, De reis gaat nu bijna beginnen! Ik wens jullie een mooie tocht en veel plezier en ben reuze benieuwd naar alle verhalen. Met veel plezier ga ik het volgen. Groet, Judith

Judith 2022-04-21 21:14:44

Fantastisch, Henry, dit gaat lukken! Ik zie je op 28 april op Den Eik, klaar om een eindje mee te gaan...

Zwervende Eik 2022-04-21 21:43:46

Ja de volgende etappe van dit avontuur staat voor de deur. Nog 1 nachtje slapen dan is het de hoogste tijd om gewoon te gaan lopen!