Walk of Wisdom loop

Nederland, Varik

Vandaag liep ik de Walk of Wisdom in Nijmegen. Echt een mooie toch als je het moet afmeten aan het eerste deel.
De dag begon met het inladen van de kruiwagen op weg naar de Grote Markt in Nijmegen. Van daaruit naar de Valkhofkapel met mooie verhalen en ieders persoonlijke wensen voor de Krui-tocht. En als het om de Aarde gaat met de vraag of eigendom vervangen zou moeten worden door samen slim. En . . . een speciaal kruiwagen lied. Echt mooi.
Buitengekomen stond er een tweede kruiwagen. Fff een aanzet gemaakt voor een kruiwagen race.
Lopend door mooie natuurgebieden langs de Waal kwamen we aan bij Oortjeshekken en ontving ik tulpen, een eetlepel aarde en een donatie. Dank.
We sloten af met wat drinken en eten.
Dank van mij gaat uit naar de organisatoren en met de wens om dit tot een mooie verbinding te laten uitgroeien.
Pelgrimeren is leterlijk stappen zetten.
Vanaf 22 april ga ik dat doen naar Parijs.
Met dank voor deze dag.
Henry

Samen Voor de Aarde Samen Slim (Marinus Behrens 👌🏽) Samen Pelgrimeren

Frans-Willem 2022-04-15 19:10:47

Leuk verslag Henry en een prachtige en wijze wandeling met liefdevolle mensen. 22 april gaat het serieuze spelletje beginnen 😀 Voor de Aarde!

Marinus 2022-04-15 19:11:54

En ik volg je/jullie hier met plezier! Tot 28 april, (weer) op Den Eik!