rustplaats

Singapore, singapore

Vannacht allebei goed geslapen, maar met de 5 uur tijdsverschil met Nieuw Zeeland waren we dus heel erg vroeg wakker ook al hadden we uitgeslapen. Helaas moeten we wel om 12.00 uur de kamer verlaten. Dus besluiten we om 7.00 uur te gaan ontbijten. Daarna nog even terug naar de kamer waar ik nog even geslapen heb. Om half 12 hebben we de kamer verlaten. Maar dan nog worden we pas om 20.00 uur vanavond opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Je moet dan bedenken dat we wel nog met de Nieuw Zeelandse tijd in ons systeem zitten wat 5 uur later is. Dus we zijn maar weer gaan hoppen in Singapore met de bus en een amfibie voertuig. Daarna nog even wat gaan lunchen en op dit moment is het wachten begonnen. Het is nu half 5 en gebruik ik de tijd maar nuttig om mijn blog helemaal bij te werken. Zoals gezegd komt de taxi om 20.00 uur en vertrekt het vliegtuig rond middernacht. Het is een heel gedoe met de verschillen in tijd. Maar ik hoop dat we vannacht in het vliegtuig wel wat kunnen slapen. Het gaat een vlucht worden van ongeveer 13 uur. Frans verteld me net dat het in Nederland een paar graden gevroren heeft. Hier is het nu 30 + graden. Ze moeten morgen maar een winterjas voor me mee nemen naar Schiphol.

Goeie reis

Marika 2017-04-20 11:13:39

Een hele goede terugreis gewenst. Ik denk aan je, dat je lekker wat kunt slapen. En dat het tjoep..snel middernacht wordt en je kunt vertrekken. XXX

Janneke 2017-04-20 12:09:03

Hallo Ingrid en Frans, Geniet nog can de laatste paar uurtjes in Singepore. Een hele fijne en goeie reis terug naar huis. Groetjes!

Miranda 2017-04-20 15:01:22

Hoi samen, Voor de laatste uurtjes nog veel plezier en vooral een hele goede vlucht. groetjes