Eerste stappen in nieuwzeeland

Nieuw-Zeeland, Auckland

Het is nu bijna 21.00 uur plaatselijke tijd. We hebben onze eindbestemming (of begin bestemming het is maar hoe je het bekijkt) bereikt. Ook nu is alles weer perfect georganiseerd. Erg fijn is dat. De vlucht was wel een ander verhaal. We vlogen nu in de nacht. Maar wat wil dat zeggen? De interne klok is helemaal van slag. Leef je in de tijd van Nederland, Singapore of al van nieuw zeeland. Maar goed slapen in het vliegtuig dat ging niet erg gemakkelijk. Of eigenlijk heb ik helemaal niet geslapen. Frans snurkte wel al vrij snel. Ik was het kussen voor hem. Hem maar lekker laten slapen. Hij is tenslotte degene die morgen voor het eerst in een camper links moet gaan rijden.
Op het vliegveld in Auckland bellen naar het hotel en binnen no time was er een busje om ons naar het hotel te brengen. We waren allebei erg blij dat we het hotel op het laatste moment nog hebben kunnen omboeken. Het is heerlijk om nu even buiten de hectiek van de stad te blijven na twee dagen in Singapore.
In het hotel zijn we meteen gaan slapen. Maar ook weer niet te lang, anders zou de nacht wel eens heel lang kunnen worden. Na het wakker worden, samen voorbereidingen treffen voor morgen. We worden vanuit het hotel naar de camperplaats gebracht. Daar krijgen we de nodige uitleg en kunnen we op pad. We passen het geplande reisschema meteen al aan. Tja flexibel moet je toch wel zijn. De planning was om naar een plaatsje in het noorden te rijden, maar 300 kilometer en ruim 4 uur rijden is toch wel een hele onderneming. We besluiten om te rijden tot Whanarei. Daar kijken we dan wel of we nog noordelijker rijden of dat we daar even op een camping blijven staan. Kortom het avontuur kan nu echt beginnen.

pō pai (welterusten

En dan ben je daar.. 'ineens' Mooi, om te lezen dat je je laat leiden door wat er komt en flexibel bent. Ik lees nu al met veel bewondering je verhalen.. en dan begint het pas nèt. Xxx

Janneke 2017-03-08 09:59:20

Slim bedacht om je planning aan te passen en het rustiger aan te doen, je hebt tenslotte VAKANTIEEEEEE. Geniet ervan, en ik lees graag jullie belevenissen. Groetjes uit een zeeeer regenachtig Someren

Marika 2017-03-08 10:49:52

bofkonten hier regend het al de hele dag het zal wel wennen zijn om lings te rijden maar met z n tweeen zal dat wel lukken het is nu hiet kwart voor drie hoe laat is het dan daar ik wacht vol ongeduld op de volgende brief doe voorzichtig en zeker geniet er van doeiiii

tent 2017-03-08 14:51:13

Leuk om jullie te mogen en kunnen volgen. Geniet van jullie avontuur , doe het rustig aan. Groetjes Ans

Ans 2017-03-08 19:02:22

Wauw, wateren onderneming! Het klinkt allemaal als een relaxte en ontspannen avontuur met een goed duo tot nog toe. Heel veel plezier samen! Groet, Gea van Otterdijk

Gea 2017-03-08 19:45:12

Nieuw Zeeland. Geweldig mooi land met hele lieve mensen. Prachtig avontuur is voor jullie begonnen. Geniet ervan en laat ons af en toe meegenieten. Ik ben zet benieuwd naar jullie reis. Groetjes Willem Jan

Willem Jan 2017-03-09 07:18:54

Super veel plezier geniet ervan,ik blijf jullie volgen