lamballen

Nieuw-Zeeland, Te Anau

Vandaag een rustige dag gehad. Lekker uit geslapen, voor twee nachten bijgeboekt op deze camping en voor de verandering voor morgen maar een vip cruise geboekt. Twee uur in de vip bus naar milford sound. dan twee uur op de boot en daarna weer twee uur terug. En nu maar hopen op regen morgen. Ha ha ha ha ha. Ja gisteren hebben we zon gehad bij doubtfull sound maar met regen schijnt milford sound enorm mooi te zijn met de watervallen. We laten ons maar verrassen. Vandaag is ook weer mooi weer geweest. Zonnetje maar niet zo warm. Maar prima was weer. Dat is ook af en toe nodig. En de camper natuurlijk af en toe op orde brengen. Dus niet de hele dag lamballen maar ook wat doen. Frans is vanmiddag nog een wandeling gaan maken en kon ik weer even bijtanken. We wachten maar weer af wat de dag van morgen brengt.
We hebben de planning trouwens helemaal opgegooid. Dit is het zuidelijkste waar we gaan komen. We besluiten niet naar dunidin te gaan en vanuit daar naar christchurch. Maar via de bergen en het binnenland. Dit op advies van Jesse. Maar niets is zeker bij ons. Wie weet is het morgen weer anders.
Gisteren avond en vannacht is het erg koud geweest. De temperatuur is vannacht gezakt tot 1 graad boven nul. We lagen al om 20.00 uur in bed met twee dekbedden. Frans hield zijn sokken en zijn vest aan. Dat wil toch wel iets zeggen.

Ook dat is vakantie ....... lamballen. Maar jullie hebben al zoveel ondernomen en gezien dat je zo'n dag ook wel gebruiken kunt. Geniet ervan.

Marika 2017-04-05 08:27:58

Zo Ingrid weer een dag om jou verhalen te lezen,heel indrukwekkend en spannend hoe vond je de boot tocht leuk of heb je niets met varen.Wij hebben onze boot het af gelopen week end van Eindhoven naar Kerkdriel { zo n 8,5 uurtjes varen} zeven sluizen en 9 bruggen.Moe maar voldaan kwamen we in de haven aan en lekker hutspot met spek gegeten.Woensdag 5 April heeft Carla ruim 2 uur via wats App zitten praten wat heel gezellig was.Over de dagen dat ze met jullie heeft door gebracht en het zo naar de zin had, afijn ga nu sluiten en tot de volgende bericht gr Jacqueline