lange rit

Nieuw-Zeeland, Punakaiki

Vandaag hebben we kilometers gemaakt. We zijn van Nelson maar meteen doorgereden naar punakaiki. Dit is een gehucht in een natuurpark waar pancake rotsen zijn. Op de weg hierheen zijn we nog even gestopt in westport. Na even zoeken hebben we een kolonie zeehonden kunnen bezoeken. Wat een geluk dat ik Frans met kerst een verrekijker heb gegeven. Geweldig om deze beesten in de vrije natuur te zien. We hebben tot nu toe geweldig weer gehad. Nu wordt het wat slechter. Aan de westkust schijnt altijd meer regen te vallen. Maar we hebben nog mazzel. Op het noorder eiland valt weer enorm veel regen. We weten nog niet of we op deze camping twee nachten blijven. Het zou ook kunnen dat we morgen doorgaan naar de Franz Josef gletsjer
. Hier kijk ik enorm naar uit. De gletsjer wil ik hoe dan ook gaan bekijken. Dit zal een van de hoogte punten worden op deze reis.
En gelukkig zijn we van de muggen af. Altans dat hoop ik. Maar nu hebben we zandvliegen. Die zijn misschien nog wel erger.
Vandaag maar kort. Was een vermoeiende dag. Nu snel naar bed.

Kilometer vreters......... Welterusten

Marika 2017-03-29 10:03:54

vlug slapen en morgen weer een nieuw avontuur tot de volgende keer houdoe