pasen

Nieuw-Zeeland, Akaroa TOP 10 Holiday Park

Wat ga je op een bewolkte eerste paasdag doen. Frans weg sturen om te gaan wandelen en zelf even gaan lezen. Maar dat duurde niet lang. Leve internet. De pagina gedownload van albelli om me te oriënteren om een fotoboek te gaan maken van onze reis. Nu heb ik er de tijd en rust voor en wanneer ik thuis ben moet er weer van alles gebeuren. En daarna de koffers inpakken. Het lijkt erop dat we met minder teruggaan dan waarmee we gekomen zijn. Hoe dat kan is voor mij een raadsel. Misschien beter ingepakt. Daarna nog een spelletje 1000 den met Frans. Hij staat 1 overwinning voor. Maar dat gaat nog wel gelijk komen. Kortom langzaam aan het voorbereiden om naar huis te gaan. Maar voordat we thuis zijn neemt het nog 5 dagen in beslag.

He Ingrid, Dan wordt het wel tijd dat je laatste spelletjes gaat winnen. Verliezen is toch niet jouw ding!!!!! Succes en nog veel plezier deze laatste dagen. Groetjes

MariavL 2017-04-16 09:55:16

Hallo Ingrid en Frans, Nog een fijne Paasdag gewenst. Dankjewel dat ik heb mee mogen genieten van jullie belevenissen in Nieuw-Zeeland. Ik wens jullie nog een prima slot van jullie vakantie en een hele goeie vlucht gewenst. Groetjes,Toos