nog meer familie

Nieuw-Zeeland, Nelson

Vandaag zijn we met de ferry van het noorder naar het zuider eiland gevaren. Ruim 3 uur op een grote boor. Erg mooie omgeving. Foto's zullen nog volgen. Net zuider eiland is heel anders. Veel ruiger met veel bergen en andere bomen. En diepe afgronden waar we langs af moeten rijden. Ik ga dan maar wat lezen of een spelletje doen. Van die uitzichten hoef ik niet te genieten. In Nelson woont Jesse de andere zoon van Carla en Roel. En ja als je daar zo dicht bij komt ga je daar ook op bezoek. Maar het kon niet beter gepland worden. Vanavond komt hij ons van de camping ophalen en zijn we bij hem uitgenodigd om te komen eten. Dan overnachten we op deze camping en worden we morgen om half 8 opgehaald voor een mini cruise langs het abel tasman natuurpark. Dit moet een heel mooi gebied zijn. We waren even bang dat we daar niet naar toe zouden kunnen gaan, maar op deze manier slaan we twee vliegen in 1 klap. En we kunnen een bezoek brengen aan Jesse en aan het Abel tasman park en blijven gewoon twee nachten op dit park. Ik ben weer benieuwd naar de dag van morgen.

Hallo Ingrid en Frans, Lekker toch nog even bij familie langs. Ben benieuwd hoe mooi het natuurpark is. Genieten........ Doeiiii

Marika 2017-03-27 09:37:58

Fijn dat jullie genieten. En ja, als je zo dicht bij je familie bent moet je ze beslist opzoeken. Geniet nog van hopelijk mooie dagen! Groetjes