het is zo ver!!!!!

Nederland, Schiphol Airport

Vandaag is het dan eindelijk zover. We gaan vertrekken. Iets waar we zo lang op hebben gewacht gaat nu eindelijk van start. Alles stond al klaar. We hoefde alleen maar te vertrekken naar Schiphol. Marly, Bodine en ons pap en mam zouden ons naar Schiphol brengen. Ja we hadden twee auto's nodig voor alle spullen die we mee moesten nemen. Er stond een groot koffer klaar die eigenlijk te vol was, een klein koffertje wat als handbagage meeging (wat ook eigenlijk te vol zat), een rugzak (waar ook niets meer in kon), een rolstoel en de door mij zo gehate rollator. Maar ik heb toch maar braaf geluisterd naar de fysio therapeut om alles mee te nemen om zo optimaal mogelijk van de vakantie te kunnen genieten. Dus op naar Schiphol. Marly ging bij mijn ouders in de auto en lag volgens mij al te slapen voordat we de straat uit waren. Bodine zat samen met Frans voor in de auto om alvast te kijken hoe ze moest rijden. Ze moest tenslotte terug naar Someren rijden. De eerste tocht ging goed. Zonder problemen op de weg kwamen we op Schiphol aan. Het parkeren van de auto was geen probleem. Dus maar naar de incheckbalie. Ik zat zelf in de rolstoel en werd meteen door het personeel van de vluchthaven geholpen. De rolstoel en rollator gingen in een grote plastic zak en het koffer op de band. Ik ging zelf over naar een rolstoel van de luchthaven. Omdat er nog wat tijd over was gingen we nog maar een kopje koffie drinken. En toen was het tijd om afscheid te nemen. Niet te lang erover doen, anders gingen bij ons mam de tranen lopen. Maar ze hield het droog en daar gingen we dan. De eerste etappe was een feit. Nog wat rondlopen op de luchthaven en dan langzaam aan naar de gate. Als eerste aan boord en gewoon gaan zitten en wachten totdat we daadwerkelijk gingen starten. Zonder vertraging gingen we de lucht in. Op weg naar ons avontuur.