taupo

Nieuw-Zeeland, Lake Taupo TOP 10 Holiday Resort

vandaag een kort verslagje. We zijn naar een waterval geweest en naar geisers. Ze waren heel anders dan in rotorua. En vanmiddag heerlijk aan het zwembad gelegen met een cocktail. De fles zonnebrandcreme is al voor de helft op. Maar het heeft niet kunnen voorkomen dat ik toch flink verbrand ben.
Nu gaan slapen. We willen proberen om morgen in 1 keer naar new plamouth te rijden. Zal een tocht worden van 5 a 6 uur. Maar och. Wanneer we niet meer verder willen stoppen we gewoon en zoeken een camping op. Alles kan gewoon.

Tot de volgende keer.

Lekker een dagje wat rustiger aan. Hoort er ook bij, ennnnn ook super lekker, toch. Morgen suc6 met je tocht naar Plamouth. Wij kijken uit naar jullie belevenissen. Slaap lekker.

Marika 2017-03-17 09:27:03

Ik blijf nieuwsgierig en vind het super om je reisverslag te lezen. Ook weer nieuwe foto's om te bekijken. Fijn dat de zon ook daar volop is gaan schijnen, maar wel opletten dat je niet verbrand van die heerlijke zon zegt "zuster "Ans. Ingrid en Frans, blijf genieten samen. Doei..... Ans

Ans 2017-03-17 10:47:53

rust maar goed uit want maandag is jullie 25ste huwelijksdag maak er een gezellige dag van de groeten van peter mutsers die vroeg hoe lang het geleden was dat hij in lierop was geweest groetjes en tot de volgende keer

tent 2017-03-17 11:50:46

Af en toe een rustmomentje met een heerlijk drankje is ook vakantie vieren. Maar fijn dat jullie genieten van al het moois. Veel plezier samen. Groetjes