links rijden

Nieuw-Zeeland, orewa

Het is nu 9-3-2017 20.00 uur. De eerste echte reisdag zit erop. En wat voor een dag. Carla belde ons al vroeg op om aan te geven dat er enorm noodweer op het Noorder eiland zou komen. Ze stelde al voor om naar Christchurch te vliegen en vervolgens maar eerst daar rond te reizen. Maar dat ging ons toch wel wat te ver. Dus naar de kamperverhuur gegaan en navraag gedaan. Het zou wel waaien, maar niet zo heftig. Dus toch maar gegaan en wederom onze plannen aangepast. Niet naar Wangharei reiden maar naar Orewa. Zou maar een half uurtje rijden zijn. Mooi voor Frans om te oefenen. Maar het valt niet mee om in een camper van ruim 7.50 meter links te rijden op erg drukke punten. Ik hoorde Frans regelmatig een diepe zucht maken. Maar ik moest rustig blijven. Alles uit de kast moeten halen. Ademhalingsoefeningen, meditatie, mindfullnes, het was niet meer voldoende. Maar uiterlijk rustig blijven voor Frans was wel belangrijk. Hij nam het links rijden wel erg letterlijk. Ik moest steeds aangeven dat we juist naar rechts moesten. Maar het is gelukt. De eerste dag zit erop. We gaan ervan uit dat het rijden elke dag een beetje beter gaat.
Maar het weer is nog niet goed. Flinke storm maar geen regen. Dit weer gaan we een paar dagen houden. Maar gewoon positief blijven en er het beste van maken. Over een paar dagen gaat de zon wel weer schijnen.

tot de volgende keer.

goeie morgen soms zit het mee en soms even tegen je moet maar denken dat het alleen maar beter wordt goed ui kijken en wanneer komen de eerste foto s ik ben heel benieuwd groetjes en tot de volgende keer doeiiii

tent 2017-03-09 08:27:56

Hallo, voor jullie beide een hele uitdaging. Ik heb vertrouwen dat jullie dat lukt. Doe het rustig aan en vergeet niet te genieten. Hoop dat het weer gauw beter wordt. Doeiiii

Marika 2017-03-09 10:42:12

Het komt goed Ingrid, het is voor beiden toch een hele onderneming. En de zon gaat ook voor jullie daar schijnen. Groetjes Ans.