Op een grote paddestoel

Nieuw-Zeeland, Twizel

Vandaag weer een geweldige tocht gehad. Hij was klein maar fijn. We zijn door de lindil pas gereden. Heel erg droog maar een uitzicht om van te genieten. Na ruim 1 1/2 uur rijden zijn we aangekomen bij Twizel. Een klein plaatsje onder aan de mount cook. Die gaan we morgen bekijken. Maar het was vandaag schitterend weer. We hebben de bergen in de omgeving met hun besneeuwde toppen al kunnen bewonderen. Samen zijn we een stukje gaan wandelen langs een schitterend meer. Het is zo vreemd om aan de natuur te zien dat het seizoen het tegenovergestelde is van in Nederland. Bomen beginnen hun blaadjes te verliezen en we hebben vandaag enorm veel paddenstoelen gezien. Nu hoop ik nog een tijdje van het mooie weer van hier te kunnen genieten en daarna de lente in wanneer we weer terug zijn in Nederland. Op de camping waar we nu staan hebben ze een leuke voorspeller staan. Kijk maar naar de foto met het bord en de steen.
We hebben nog 12 dagen voor onze bijzondere reis. We genieten elke dag volop. Voor mensen die een sebatical overwegen, denk dan aan dit geweldige land. Je komt er volledig tot rust. Je hebt alle tijd om je te bezinnen op alles wat je wel graag wilt en wat niet. Het heeft mij tot nu toe in elk geval enorm veel gebracht. Het is meer dan een leuke vakantie. We zijn op reis geweest en dat is heel wat anders. Je staat stil bij dingen waar je niet snel bij stil staat, waardoor alles om je heen veel duidelijker wordt. Dus heb je de mogelijkheid om van dit prachtige land te genieten, ik zou zeggen doen.

het is hier volop lenten morgen ruim 20 graden maar herft is ook mooi geniet er van tot morgen houdoe en veel plezier want de tijd gaat snel

tent 2017-04-08 08:17:38

Hallo Ingrid en Frans, Wat een landschap en wat een rust straalt daar vanuit. Ik geloof goed Ingrid dat het een geweldige ervaring is en dat je het iedereen kunt aanbevelen. Niet iedereen kan en wil die stap zetten en is niet in de gelegenheid. Geniet ! Groetjes,Toos

Toos Maas 2017-04-08 10:42:48

Lekker genieten Ingrid en Frans.