Fuck Trump, I still love the States

Nederland, Berkel en Rodenrijs

Alhoewel ik heb gezegd geen voet in de USA te willen zetten zolang Drumpf the new guy is, ben ik toch overstag gegaan.
We wilden al heel lang toch nog een keer naar Florida.
De vorige keer (2010) heb ik nl. Toch een aantal dingen niet gedaan of gezien, terwijl het wel in de planning stond.

We beginnen in Miami en zullen daar een paar dagen blijven. Daarna maken we (we kunnen het gewoon niet laten hahaha) een road trip door heel Florida heen om vervolgens te eindigen in Orlando, waar we een villa hebben voor 11 dagen lang.

De tickets zijn al geboekt, de villa ook en ja, natuurlijk is de reis al weer helemaal uitgestippeld in Microsoft Streets and trips.

Zojuist heb ik een cabin geboekt in Stephen Foster Folk Culture Center State Park....ik wilde niet alleen strand en zee, we gaan dus ook van de prachtige bossen genieten en de rust die het meebrengt....ik zie het al weer helemaal voor me....bbq, firepit, smores....heerlijk!
Toevallig zijn Martijn en ik op die data dan ook 14 jaar getrouwd.(niks toevallig! Lari plant t gewoon van te voren☺️)

De auto moeten we nog boeken, we twijfelen tussen wéér een mini van, of een family car....
Tijd zat nog.....en als je alles gelijk vastlegt, heb ik niks meer te plannen!🙈😱

Zodra ik wat meer kan vertellen over de trip, zal ik gelijk in de blog vermelden....

For now: See ya later alligator!🐊